Menü

Bemutatkozás Könyvtáraink Használat Szolgáltatások Katalógus Adatbázisok Kapcsolat Gyermekkönyvtár Hírek

Űzenőfal








Önnek tetszet ez az oldal?????





Kijelentkezés a "Google Kapcsolat"-ból

2010. január 23., szombat

„Húsvét napján korán keltem, ünneplőbe felöltöztem.”

„Húsvét napján korán keltem, ünneplőbe felöltöztem.” 


A Sétáló utcai könyvtár márciusi kuckóprogramja



Szeretettel meghívunk mindenkit 2010. március 25-én, csütörtökön 16-17 között tartandó húsvéti foglalkozásunkra.

...és amiről szó lesz:
  • az ünnep kialakulásának története


  • recept és néphagyomány


  • szokások a világ távoli tájairól




  • A beszélgetés után kézműves foglalkozás!

    A program ingyenes, mindenkit szeretettel várunk!






    Könyvajánló:

  • Csörgő Anikó: Húsvét : tanácsok, ötletek az ünnepi előkészületekhez, 2003

  • Tóth Anna: Húsvét az erdőben, 2004



  • 1211 Budapest, II. Rákóczi F. út 106.
    T: 276-3512 E-mail:fszek2101@fszek.hu

    Nincsenek megjegyzések: